eTwinning Projelerimiz
2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI / GEZEGENİMİZİN SESSİZ SAKİNLERİNİ UNUTMAYALIM
Projemiz hayvan sevgisi kazandırarak hayvanların haklarını öğrenmelerini, hayvanları korumayı, onların daha iyi bir yaşam koşullarına sahip olmalarına yardımcı olmayı, hayvanların yaşadığı koşullar konusunda bilinçli nesiller yetiştirmeyi hedeflemiştir. . Projemizde empati geliştirmeyi, problem çözme becerisini kazanmalarını, sorumluluk duygusu geliştirmelerini, sosyalleşmeyi, iletişim ve işbirliğini öğrendiler. . Projemizin devamı web 2.0 araçlarıyla tanışmaları için araç olmuştur.
2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI / ALFABENİN SAYILARLA OLAN İLİŞKİSİ (The Relationship of the Alphabet with Numbers)
Projemizde öğrenciler alfabenin kendisini, sıralanışını ve hangi harfin kaçıncı harf yani kaçıncı sırada olduğunu eğlenerek kavrar. Öğrenciler alfabe ile sayıların ilişkisi kavrar temel matematik konularında eğlenerek kullanırlar. Bu sistem bütün dillerin alfabesinde çok rahat uygulanabilir.
2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI / OYUNCAKSIZ OYUN - OYUNCAKSIZ OYNA
Projemiz okul öncesi ve ilkokulların oyuncaksız oyunlarını, eski geleneksel oyunlarını ve modern dünyaya taşımayı hedeflemiştir. Öğrencilerimiz bu kapsamda geleneksel oyunlarla tanışmışlar. çağımızın teknolojik oyunlarıyla geleneksel oyunları harmanlayarak eğlenceli bir proje yürütmüşlerdir.
2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI / DOĞA YAŞAM ATÖLYESİ: AZALT, GERİ DÖNÜŞTÜR, YENİDEN KULLAN
İnsanların doğayla kurduğu denge, elde ettikleri kaynakların hızla tüketilmesiyle bozulmaya başlamıştır. Bu bozulma çevre sorunlarını da ortaya çıkarmıştır. Öğrencilerimizin bu proje aracılığıyla kazanmasını beklediğimiz yeterlilik ve beceriler şunlardır: Birincil hedefimiz israfı önlemek, Kaynakları daha verimli kullanmak, Atık oluşumunun nedenlerini gözden geçirerek atık oluşumunu önlemek veya en aza indirmek, Oluşabilecek çöpleri tekrar kullanılabilir malzemelere dönüştürmek, Sıfır atık bilincini geliştirmek, İnsanların çevreye verdiği etkiyi azaltmanın gerekliliğini ortaya koymak, Plastik atıkların çevreye verdiği zarara dikkat çekmek, Öğrenci ve öğretmenlerin geri dönüşüm konusunda bilgi ve davranışlarını belirlemek, Öğrencilerin bilgi ve beceri düzeylerini yüksek tutarak yerel, ulusal ve küresel çevreye karşı sorumlu olmalarını sağlamak. Projenin Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinin öncelikle öğrenciler ve herkes tarafından bilinmesini sağlamaktır.